Klantenservice

Aanvragen service abonnement

Het regelmatig laten onderhouden van een warmtepomp is belangrijk. Regelmatig onderhoud zorgt voor:

  • Het voorkomen van storingen
  • Energiezuinigheid en besparing op stookkosten
  • Een langere levensduur
  • Een veilige werking

Onze warmtepomp systemen zijn goed geïnstalleerd en ingeregeld, waardoor ze gemiddeld minder storingen ondervinden dan CV-ketels.

Voor een goed functionerend warmtepomp systeem laat u ons jaarlijks het systeem vakkundig onderhouden, en heeft u er geen omkijken naar. We lezen en controleren dan de prestaties van het systeem en optimaliseren de instellingen. Bijvoorbeeld verstoppingen in de warmtewisselaar door vervuild systeemwater sporen we zo op. Tevens maken we de onderdelen schoon en verwijderen we bladeren en andere vervuiling uit het buitendeel.

Klantenservice - PureWarmte

Onderhoudstips

Zelf kunt u ook meehelpen om uw systeem goed te laten werken. Als u vervuiling ziet op het buitendeel kunt u deze voorzichtig verwijderen door te borstelen, stofzuigen of afwassen. Gebruik géén hogedrukreiniger of perslucht, deze kunnen de verdamper beschadigen. Pas op met de ventilator, deze kan aanslaan.

Klantenservice vragen en antwoorden

Wij verkennen graag de mogelijkheden met u. Belt u ons op 035 203 1719 of mailt u naar contact@purewarmte.nl of vult u het contactformulier in.

Wij nemen dan snel contact met u op.

Vult u het onderstaande service contactformulier in onder vermelding van het adres van de warmtepomp installatie, dan nemen wij contact met u op.

Bank NL23 KNAB 0255 7329 10
BIC  KNABNL2H
KVK  65516478
BTW  NL137689743B03

Vult u het onderstaande service contactformulier in onder vermelding van het adres van de warmtepomp installatie, dan nemen wij contact met u op over beëindigen van het service abonnement.

Geeft u alstublieft uw documentatie over uw PureWarmte warmtepomp systeem aan de nieuwe bewoner, en raad aan om ons service abonnement af te sluiten. Wilt u in uw nieuwe woning ook één van onze warmtepomp systemen? Bespreekt u dit zo spoedig mogelijk met ons, zodat we uw woning comfortabel en energiezuinig kunnen maken.

Kijkt u allereerst in de gebruikershandleiding en zoekt u naar foutcodes. Indien een eenvoudige oplossing staat aangegeven, probeert u deze dan eerst zelf, hopelijk is daarmee de storing verholpen. Ook kunt u het buitendeel controleren op zichtbare vervuiling, wellicht is dat de oorzaak van de storing. Is het probleem nog niet verholpen? Neemt u dan contact met ons op.

Algemene Voorwaarden

Download hier onze algemene voorwaarden.

Vraag of storing aanmelden

Bij een acute storing verzoeken wij u deze telefonisch bij ons aan te melden, dan zijn wij het snelste hiervan op de hoogte. Wij vinden het vervelend als u een storing heeft, en willen deze zo spoedig mogelijk kunnen verhelpen.

Ook voor overige storingen en vragen kunt u ons bellen, of u kunt dit aanmelden via onderstaand contactformulier.

Service contact

Vult u voor het aanvragen van ons service abonnement, voor storingen en vragen ons service contactformulier in, dan nemen wij snel contact met u op.